Müügitingimused

1. Müügitingimused

Müük toimub siis, kui klient on kinnitanud oma tellimuse internetilehe kaudu. Kliendi tellimuse alusel väljastatakse Kliendi e-posti aadressile arve, milles kirjeldatakse tellitav kaup, tarne tähtaeg ja teised olulised tingimused. Nendega nõustumisel tasub Klient arve punktis 4 toodud viisil, millega loetakse ostu-müügi tehing sõlmituks. Tasumata tellimus tühistatakse 5 tööpäeva möödudes, v.a. juhul kui Klient avaldab soovi tasuda tellimuse eest hiljem. Tasumata tellimuse kinnituse alusel kaupa ei väljastata. Tellitud kaup kuulub Mööblimarket OÜ-le kuni kauba täieliku tasumiseni.

 

2. Hinnakiri

Mööblimarket OÜ veebipoes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma transpordikuluta ning sisaldavad käibemaksu 20 %.

 

3. Transpordi hind

Transpordi hind sõltub tellitava kauba suurusest, kaalust, transpordiviisist ja sihtkohast. Transpordi hind kuulub eraldi täpsustamisele.

 

4. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”. Ostukorvis olevate toodete arvu, kogust ja toodete omadusi võib muuta. Ostukorvi võib lisada mitu erinevat toodet. Pärast lingile “Osta” klikkimist läheb tellimus Mööblimarket OÜ-le kinnitamisele. Pärast klienditeenindaja poolset kinnitust saadetakse Kliendi e-maili aadressile arve.

 

5. Kauba eest tasumine ja ettemaks

Toodete eest tasumine toimub arve alusel ülekandega või sularahas kaupluses. Erandkorras on võimalik tasuda ka sularahas kauba kätte saamisel. Tellitavad kaubad lähevad töösse pärast ettemaksu tasumist.

 

6. Tarneaeg

Pärast toote eest tasumist hakkab kehtima toote juurde kirjutatud või kokkulepitud tarneaeg. Juhul, kui tarneaeg ei vasta toote juures esitatud informatsioonile või Kliendile teatatud tarneajale ning on ilmne, et toote kohale toimetamine määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik Mööblimarket OÜ-st mittesõltuvatel asjaoludel, kohustub Mööblimarket OÜ teavitama Klienti tarneaja muutumisest tellimuses esitatud kontakttelefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul peale informatsiooni saabumist Mööblimarket OÜ –sse.

 

7. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Kuller toimetab tooted Kliendi poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile või lähimasse pakiautomaati. Aadressile tellitud kaup toimetatakse Teie maja või kortermaja välisukseni. Soovi korral ning eraldi tasu eest on võimalik kaup toimetada ka tuppa.
Sihtkoha muutumisest on Klient kohustatud teavitama Mööblimarket OÜ-d enne tarneaja saabumist. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Mööblimarket OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Mööblimarket OÜ üle vaadata toote pakendi. Allkirjastades saatelehe kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve ja et on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud). Vigastatud pakendi korral tuleb võimaluse korral kohe ühendust võtta kaupluse telefonil +372 56 97 03 55 ning selgitada olukorda. Kahjustuse lühikirjeldus tuleb kanda saatelehele selleks ette nähtud kohta. Kui kaupluse telefonil ühendust kohe ei saada, tuleb saata informatsioon e-posti aadressile info@mooblimarket.ee. Vigastatud pakendit ei tohi avada enne Mööblimarket OÜ-ga konsulteerimist.

 

8. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

Kui tellimus on sooritatud läbi e-poe ning kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14. tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. 14. päevane tagastamisõigus ei kehti juhul, kui toode on valmistatud kliendi erisoovide järgi. Raha tagastatud kauba eest kantakse Kliendi pangakontole 30-e tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Mööblimarket OÜ-s ning peale Kliendi vastavasisulise avalduse esitamist e-posti aadressile info@mooblimarket.ee. Kauba tagastamise kulud kannab klient. Mööblimarket OÜ kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise, ebakorrektse kokkupaneku, lahtivõtmise tulemusena või Kliendi hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab Mööblimarket OÜ endale õiguse seda mitte vastu võtta.

 

9. Andmekaitse

Mööblimarket OÜ tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ning Eesti Vabariigi seadustega. Isikuandmed on andmed, mida Mööblimarket OÜ kasutab Kliendiga sõlmitud lepingu sõlmimiseks, võetud kohustuste täitmiseks, vajadusel ühenduse võtmiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Kõiki www.mooblimarket.ee veebikaupluse külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ning ei avaldata kolmandatele osapooltele.
Kliendi isikuandmed www.mooblimarket.ee veebipoes on nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress.

Tere tulemast meie uude e-poodi! Uus e-pood on täienemisel ja uuendame toodete nimekirja jooksvalt. Kui Te ei leia otsitud toodet palun võtke meiega otse ühendust. Vabandame ebameeldivuste pärast. Peida