Veebipoe www.mooblimarket.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Mööblimarket OÜ (registrikood 14299385) juriidilise aadressiga Tartu Vasara 10 50113.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1. Kauba teave

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Hinnainfo

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Toodetel, kus toote hind sõltub toote omadustest (Vt. Punkt 3) on hind toodud hinnavahemikuna. Lõplik toote hind, pärast ostja poolt omaduste valimist, kuvatakse automaatselt lingi „LISA KORVI“ kohale.

Kõik hinnad on toodud eurodes ilma kättetoimetamise tasuta (Vt. Punkt 4) ning sisaldavad käibemaksu 20 %.

3. Toodete omadused

Veebipood on üles ehitatud viisil, et ostjal oleks võimalik tooteid võimalikult palju modifitseerida endale sobival viisil. Toote omadused on olemasolul toodud välja iga toote juures piltide või tekstina. Enne toote ostukorvi lisamist tuleb teha valik kõikidest olemasolevatest omadustest. Omaduste valikust võib sõltuda toote lõplik hind.

Osadel toodetel on valikus erinevad viimistlused (s.t. kangad, jalgade värvused, toote värvused, raami värvused jms.). Erinevate viimistluste juures tuleb silmas pidada, et tehnilistel põhjustel ja erinevates valgustingimustes võivad viimistluse toonid veidi erineda pildil olevatest viimistlustest. Et vältida hilisemaid pretensioone soovitame ostjal võimaluse korral erinevate viimistlustega tutvuda veebipoe esinduskaupluses.

Osadel toodetel on võimalik valida erinevast materjalist toote detaile. Detailide materjali ja töötluse (nt. õlivahatatud täistammepuit, lakitud täistammepuit jms) valikust sõltub ka toote hooldusintervall, hooldusviis, kasutusviis ja paigutusviis. Tooteid tuleb kasutada, paigutada ja hooldada vastavalt tootja soovitustele ja ettekirjutustele (Vt. Punkt 10).

4. Kättetoimetamise tasu

Kättetoimetamise tasu sõltub tellitava kauba suurusest, kaalust, kättetoimetamise viisist ja sihtkohast. Kättetoimetamise tasu kuulub eraldi täpsustamisele pärast tellimuse sooritamist. Soovi korral võib ostja ühendust võtta klienditeenindusega, et leppida kokku kättetoimetamise tasu enne tellimuse sooritamist. Kättetoimetamise tasu mittesobivuse korral on ostjal õigus tellimusest loobuda.

5. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

Toodete ostukorvi lisamiseks tuleb olemasolul valida toote omadused (Vt. Punkt 3) ja seejärel lisada soovitud tooted ostukorvi kasutades toote juures olevat linki „LISA KORVI“ .Ostukorvis olevate toodete kogust saab muuta enne toote ostukorvi lisamist või olles ostukorvis kasutades selleks „+“ või „-“ linke.

Ostukorvi võib lisada korraga mitu erinevat toodet.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, nõustuda müügi- ja privaatsus tingimustega  ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

Tellimus kinnitatakse vajutades lingile „ESITA TELLIMUS“. Pärast ostja poolset tellimuse kinnitust läheb tellimus Veebipoele ülevaatamiseks ning ostjale saadetakse sellekohane kinnitus e-mailile. Pärast Veebipoe poolset kinnitust saadetakse ostja e-maili aadressile arve. Vajadusel võetakse ostjaga ühendust enne arve saamist.

6. Müügileping

Ostja tellimuse alusel väljastatakse ostja e-posti aadressile arve, milles kirjeldatakse tellitav kaup, tarne tähtaeg (Vt. Punkti 8), hind ja vajadusel teised olulised tingimused. Pärast arve saamist kohustub ostja tasuma arve Punktis 7 toodud viisil. Tasumata tellimus tühistatakse 5 tööpäeva möödudes v.a. juhul kui ostja avaldab soovi tasuda tellimuse eest hiljem. Tasumata arve alusel kaupa ei väljastata.

Ostu-müügi leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

7. Kauba eest tasumine ja ettemaks

Kauba eest tasumine toimub arve alusel ülekandega, sularahas kaupluses või Maksekeskuse pangalinkidega. Läbi pangalinkide on võimalik tasuda järgmistel viisidel: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID.

Erandkorras ja Veebipoega kokkuleppel on võimalik tasuda ka sularahas kauba kätte saamisel.

Kokkuleppel Veebipoega võib kauba eest tasuda ettemaksu ja lõppmaksu vormis. Osamaksete suurused lepitakse kokku enne arve tasumist.

Tellitavat kaupa hakatakse valmistama alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Erandkorras võetakse arvesse ka panga poolt allkirjastatud maksekorraldust.

Tellitud kaup kuulub Veebipoele kuni arve täieliku tasumiseni.

8. Tarne

Alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole hakkavad kehtima toote juurde kirjutatud või kokkulepitud tarneajad.

Minimaalne toote tarneaeg on kaupluses või laos olevatele kaupadele 1 päev. Maksimaalne toote tarneaeg on tellitavatel kaupadel kuni 10 nädalat. Iga toote täpsem tarneaeg on välja toodud toote juures.

Juhul, kui tarneaeg ei vasta toote juures esitatud informatsioonile või ostjale teatatud tarneajale ning on ilmne, et toote kohale toimetamine määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik Veebipoest mittesõltuvatel asjaoludel, kohustub Veebipood teavitama ostjat tarneaja muutumisest tellimuses esitatud kontakttelefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul alates informatsiooni saabumisest Veebipoele.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba otsa saamisel või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse ostjale tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest .

9. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Kaubale on võimalik tulla järele Veebipoe esinduskauplusesse ilma lisanduva tasuta.

Kauba saatmine toimub ostja ja Veebipoe kokkuleppel.

Kaupu saadetakse üldjuhul Eesti piires. Erandkorras ja eraldi kokkuleppel Veebipoega on tarned võimalikud ka välismaale.

Kauba kohaletoimetamiskulud kannab ostja ning vastav hind lepitakse osapoolte vahel kokku enne ostja poolset arve tasumist.

Kauba kohaletoimetamine toimub Veebipoe koostööparterite (edaspidi Kuller) abiga.

Veebipoe koostööpartnerid on järgmised ettevõtted: Eltraks Estonia OÜ, Via Express OÜ ja Corno Kaubad OÜ.

Kuller toimetab tooted ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile või lähimasse pakiautomaati. Aadressile tellitud kaup toimetatakse hoone välisukseni. Soovi korral ning eraldi tasu eest on võimalik kaup toimetada tuppa.

Kulleri kohustuste hulka ei kuulu toodete pakendist lahti võtmine, monteerimine ja paigutamine.

Sihtkoha muutumisest on Klient kohustatud teavitama Veebipoodi enne tarneaja saabumist. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Veebipood ja Kuller ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Tooted antakse kulleri poolt ostjale üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Veebipood üle vaadata toote pakendi. Allkirjastades saatelehe kinnitab ostja, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve ja et on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud). Vigastatud pakendi korral tuleb võimaluse korral kohe ühendust võtta Veebipoe esinduskaupluse telefonil +372 56 97 03 55 ning selgitada olukorda. Kahjustuse lühikirjeldus tuleb kanda saatelehele selleks ette nähtud kohta. Kui kaupluse telefonil ühendust kohe ei saada, tuleb saata informatsioon Veebipoe e-posti aadressile info@mooblimarket.ee. Vigastatud pakendit ei tohi avada enne Mööblimarket OÜ-ga konsulteerimist.

Hilisemaid pretensioone ei arvestata juhul kui on ilmne, et toote vigastus oleks olnud silmnähtav kauba üleandmisel.

10. Toodete kasutamine, paigutamine ja hooldamine

Kõiki Veebipoest soetatud tooteid tuleb kasutada, paigutada ja hooldada vastavalt tootja soovitustele ja ettekirjutustele. Kui tootega ei ole kaasas kasutus ja hooldusjuhendit, tuleb lähtuda veebipoe juhenditest, mille leiab siit: Hooldus- ja kasutusjuhendid. Kui tootel esineb kasutamise käigus defekt, mis on tingitud ebakorrektsest või puudulikust toote kasutamisest, paigutamisest või hooldusest on Veebipoel õigus loobuda defekti parandamisest või toote väljavahetamisest.

11. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Taganemisõigus ei kohaldu kui toode on valmistatud ostja erisoovide järgi.

Kui ostja soovib loobuda erisoovide järgi valmistatud tootest enne lõppmaksu tegemist ei ole Veebipood kohustatud tagastama toote eest tasutud ettemaksu.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kui kaup on viga saanud ning antud olukord on põhjustatud ostja poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise, ebakorrektse kokkupaneku, lahtivõtmise tulemusena või ostja hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludes või sellel on kasutamise või kulumise märke on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või loobuda selle tagasiostmisest.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@mooblimarket.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta ostja tellimuses olevale tootele.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 7 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud välja arvatud toote kohaletoimetamise ja tagastamise tasu.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud ja üle vaadanud.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

12. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@mooblimarket.ee või helistades telefonil (+372) 56 97 03 55.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab Veebipood – parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

13. Isikuandmete töötlemine ja andmekaitse

Isikuandmete töötlemine ja andmekaitse on kirjeldatud Veebipoe Privaatsustingimustest mille leiab siit: Privaatsuspoliitika

14. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mooblimarket.ee või helistada telefonil (+372) 56 97 03 55.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.